OBJECTIU
PRINCIPAL :
Desenvolupar al
màxim el potencial de cada alumne mitjançant l´actitud positiva davant les
tasques.
A partir d´un canvi d´actitud , l´alumne pren confiança en
ell mateix, té més motivació,
aprèn a concentrar-se
millor , adquireix un hàbit d´estudi i amb
aquestes eines adquireix les habilitats necessàries per aprendre per si mateix.
Aquesta capacitat li serà de gran ajut al llarg de la seva vida.
METODOLOGIA
:
Abans de començar, es realitza una valoració inicial de
l´alumne per determinar en quin nivell matemàtic i lingüístic es troba. Aquest
nivell és independent del curs que estigui o de l´edat .Es parteix d´un punt en el qual
estigui cómode i segur. Això farà que la seva actitud i la predisposició
siguin positives.A partir d´aqui a cada sessió treballarà els
continguts amb una complexitat gradual , però imperceptible per
l´alumne.Les
sessions són de 45 minuts , dos cops per setmana, d´octubre a maig
(ambdós inclosos) Durant aquestes sessions , cada alumne fa la
seva feina, tot sol, no es pot preguntar a la mestra i quan acaba la
feina
,l´entrega i la mestra li assenyala si hi ha alguna errada o no. Si hi
ha
alguna errada, l´ha de corregir ell. Després d´aquest últim pas, guarda
la feina i marxa. A part de treballar per
nivells, també
es van treballant en cada moment ,els continguts que el nen/a està estudiant a
l´aula .
MATERIAL:
El material està pensat per que l´alumne aprengui per sí mateix. Cada tema nou s´introdueix de manera seqüenciada i fàcil. La mestra no farà explicacions, orientarà a l´alumne sense masses explicacions. Es tracta de que ell mateix, tregui conclusions i pensi estratègies de resolució. Al passar d´un nivell a l´altre tenen la motivació d´escollir una enganxi na per la seva carpeta Regi o per endur-se la a casa. A final de curs es farà el lliurament de diplomes per alumnes i família, on , a part del lliurament de diplomes, es farà un berenar i els alumnes rebran un obsequi com a premi pel seu esforç.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada